Hier vraag je
toelating voor een evenement, bijhorende vergunningen en het nodige materiaal
aan. Je bezorgt via deze weg de nodige info aan de gemeente- en
veiligheidsdiensten.
Indien je
als vereniging een evenement wenst aan te vragen, heb je een account van je
vereniging nodig. Is dat nog niet gebeurd? Neem dan éénmalig contact op met
het evenementenloket
om een verenigingsaccount aan te maken.
Kies hieronder het juiste formulier om een nieuwe aanvraag te starten en klik
op 'nieuwe aanvraag'. Je kan een dossier aanmaken en al gedeeltelijk of
volledig invullen. Is je aanvraag nog onvolledig, dan moet je deze opslaan
zonder door te sturen. Om naar de onvoltooide en/of ingediende aanvragen te
gaan, klik op 'mijn aanvraagformulieren'. Eens doorgestuurd, kan je de aanvraag
niet meer wijzigen. Gelieve je aanvraag dus pas door te sturen als deze
volledig is!
Alle aanvragen dienen 2 maand op voorhand te gebeuren. Wanneer je alsnog laattijdig je
evenement indient, dien je rekening te houden met de mogelijkheid dat we geen
volledige service kunnen garanderen.
Heb je een vraag
of probleem? Contacteer het evenementenloket
via evenementenloket@affligem.be
of bel 053-64 00 45.